پورمحمدی در برنامه با مردم:

ببینید | می‌شود با دشمنان بزرگ ایران مذاکره کرد اما با قدرت

پورمحمدی در برنامه با مردم: ۱۱ ساله بودم که به دیدن حضرت آیت‌‍الله خامنه‌ای در روستای اخلمد مشهد رفتم و با ایشان آشنا شدم.
پورمحمدی در برنامه با مردم: ۱۱ ساله بودم که به دیدن حضرت آیت‌‍الله خامنه‌ای در روستای اخلمد مشهد رفتم و با ایشان آشنا شدم.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۲۸
تعداد بازدید : 35

روایت پورمحمدی از دیدار و مذاکره خود با صدام حسین/ می‌شود با دشمنان بزرگ ایران مذاکره کرد اما با قدرت

تعداد بازدید : 20
 دستاوردهای بزرگی برای ملت به دست آوردیم؛ شاید در آینده بتوانیم جزئیات آن را بگوییم
تعداد بازدید : 15
زمانی که در وزارت کشور بودم کد ملی مردم را از 40 درصد به 98 درصد رساندم
تعداد بازدید : 11
 
 اگر مورد حمایت مردم قرار بگیرم مطمئنم دوران جدیدی آغاز خواهد شد
تعداد بازدید : 11

یکی از اولویت‌‌های من ثروت است‎‌
تعداد بازدید : 10
 
طی ۲ سال پس از آن که به معاونت وزارت اطلاعات منصوب شدم پرونده مهم جنایت منافقین را رسیدگی کردم
تعداد بازدید : 10
 
 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه -۲۳ خرداد ماه- همزمان با سومین روز تبلیغات انتخاباتی نامزدها، در برنامه زنده تلویزیونی «با مردم» اظهار داشت: متولد سال ۱۳۳۸ هستم، در ۱۲ سالگی درس طلبگی را شروع کردم؛ در مدرسه حقانی تحت سرپرستی شهید آیت الله قدوسی و با مدیریت و اشراف آیت الله شهید بهشتی دروس جدید از زبان، جامعه شناسی، اقتصاد روانشناسی می‌خواندیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن زمان مکاتب فلسفی به زبان اصلی در مدرسه ما تدریس می‌شد، طلبه‌ها همه سیاسی بودند به مسایل اجتماعی علاقه داشتم؛ از همان ابتدا به مسایل اجتماعی سیاسی آشنا بودم؛ ۱۱ سال داشتم که با یکی از دوستان بزرگوار به دیدن آیت الله خامنه‌ای در روستای اخلمد مشهد مخفی بودند و ترجمه کتاب صلح امام حسن (ع) را انجام می‌دادند رفتم و با ایشان آشنا شدم این آشنایی بعد از طلبگی من به دوره‌های مختلف در تبعید و دیدگاه‌های ایشان افزایش یافت. دو بار به ایرانشهر به زیارت ایشان رفتم.

پورمحمدی ادامه داد: آن روزها بسیار پرخاطره می‌گذشت تا اینکه شهید آیت الله قدوسی به عنوان داستان کل انقلاب منصوب شده بودند اواخر تابستان از من دعوت کردند که در خدمت ایشان در دادستانی کل فعالیت کنم، چند ماموریت مهم در استان‌ها داشتم.

وی ادامه داد: اوایل زمستان ۱۳۵۸ به عنوان دادستان انقلاب در مسجد سلیمان انتخاب شدم و در خرداد ۶۰ دادستان انقلاب شدم و بعد از آن در خرداد ۶۱ به عنوان دادستان مشهد و سپس دادستان کل خراسان انتخاب شدم بعد از ماموریت بزرگ در تهران به ما سپردند به عنوان بازپرس ویژه به پرونده رسیدگی کردیم پرونده حساس بود که خدمت حضرت امام (ره) رسیدیم.

پورمحمدی اظهار داشت: خدا توفیق داد بخش زیادی از نیازمندی‌های علمی و فناوری کشور که تحریم بود و اجازه نمی‌دادند از طرق پنهان به کشور وارد کردیم. امروز خوشحالیم که آن گام‌ها به قدرت و توانمندی علمی و فناوری کشور منجر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها